Op vakantie zijn al jouw vrienden jaloers op jou, jij spreekt namelijk een flink woordje over de grens en weet je o.a. in Engeland en Frankrijk goed verstaanbaar te maken. Dit wil je ook in je baan gaan doen: dat kan bij onze klant. Are you the one?

Over de functie

In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten van het bedrijf, welke actief zijn in de doe-het-zelfbranche. Dit zijn zowel fysieke winkels als webwinkels. Door jouw kennis van de Franse taal beheer je voornamelijk de Franstalige klanten. Jij draagt zorg voor een optimale dienstverlening en uiteindelijk voor een tevreden klant. Je belangrijkste taken zijn als volgt:

  • Beantwoorden van vragen op het gebied van productieinformatie, orders, leveringen en logistieke processen
  • Professioneel aannemen van klachten en ervoor zorgdragen dat deze op passende wijze worden opgelost
  • Begeleiden van export orders en aanleveren vande juiste documenten voor deze orders
  • Administratieve afhandelingen in het systeem, zoals het verwerken van informatie en afspraken

In deze functie schakel je veel met collega's zodat je alle klantvragen juist en volledig kan beantwoorden en ook op de hoogte bent van interne processen zoals logistiek, sales en voorraadbeheer. 

Over het bedrijf

Onze opdrachtgever is een familiebedrijf die inmiddels in meerdere landen werkzaam is. Ze hebben een breed assortiment van ruim 5000 producten zoals bakstenen, grind en wandbekleding. Hun klanten zijn internationale bedrijven die uit de doe-het-zelfbranche komen. De productie en het transport van de artikelen doet het bedrijf voornamelijk zelf en er zijn in totaal ruim 250 medewerkers in dienst. Een ambitieus bedrijf waar volop mogelijkheden zijn! Je werkt in een dynamische werkomgeving, binnen een enthousiast en gedreven team. De sfeer is prettig informeel met ruimte voor eigen initiatief.

Wat wij vragen

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Franse taal in woord en geschrift. Engels en Duits zijn een pre
  • Minimaal 2 jaar recente werkervaring in een klantenservice functie of in een vergelijkbare (commerciële) werkomgeving
  • Goede beheersing van het MS Office pakket

Verder zoeken wij iemand met een daadkrachtige persoonlijkheid en een nuchtere instelling die deze taken samen met de collega's zo goed mogelijk gaat begeleiden! Met andere woorden: je bent niet bang om de telefoon te pakken, bent assertief, accuraat en stressbestendig, ze krijgen jou niet snel gek!

Wat wij bieden

  • In principe is de functie voor 24 uur per week, echter is meer of minder uur werken bespreekbaar
  • Je start via Luba Uitzendbureau, maar bij overname is er uitzicht op een vast contract
  • Functie in dagdienst: maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:30 uur 
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km enkele reis

Hoe je solliciteert

Snel. Al binnen een paar minuten is het eenvoudige sollicitatieformulier ingevuld en ontvang je een (automatische) ontvangstbevestiging. Zo weet je zeker dat je sollicitatie aan ons is verstuurd. Binnen 2 werkdagen krijg je een reactie van de intercedent bij jou in de buurt.

Alle vacatures

Luba heeft {2} passende vacature(s) voor je

1 10 424

Bekijk al onze vakgebieden

Wij zijn binnen verschillende vakgebieden actief én hebben regelmatig nieuwe vacatures. Kijk bij jouw vakgebied om te zien welke leuke banen er op dit moment openstaan.

Mis geen vacature.
Maak hier een vacature alert aan.