Een uitdagende fulltime functie met veel verantwoordelijkheden bij een snelgroeiende en dynamische logistieke organisatie waar een persoonlijke en professionele werkwijze centraal staat

Over de functie

Als customer service medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten. Je neemt orders aan en verwerkt deze en behandeld vragen en klachten snel, correct en naar tevredenheid van de klant en organisatie af. Je herkent jezelf in een klantgerichte en een oplossingsgerichte aanpak, weet hoe je de klantbehoefte moet achterhalen, neemt je verantwoordelijkheid en blijft kalm is stressvolle situaties. Heb je commerciële ervaring, dan komt dit goed van pas! Je taken: 

  • Het aannemen en verwerken van klantorders (telefonisch of e-mail)
  • Het aannemen van al het inkomende klantcontact
  • Het registreren en afhandelen van alle binnenkomende klachten
  • Het verstrekken van informatie aan klanten m.b.t. de dienstverlening
  • Het toezien op een tijdige verwerking van aanvragen in relatie- en contractgegevens
  • Administratieve werkzaamheden gerelateerd aan klantcontacten

Over het bedrijf

Dit bedrijf is een snelgroeiende, internationale expresvervoerder. Ze zitten op een moderne, nieuwe locatie in Veldhoven. De organisatie wordt gekenmerkt door een informele werksfeer, korte communicatielijnen en het echt samen doen, teamplay staat voorop! Doordat het bedrijf internationaal opereert, heerst er een dynamische werksfeer; geen dag is hetzelfde. Maar dit is natuurlijk wel wat werken bij dit bedrijf zo leuk maakt! 

Als customer service medewerker ben je onderdeel van de afdeling Customer Service. Momenteel werken hier 8 dames en 1 heer in dezelfde functie. Je rapporteert aan de general teamleader. Op kantoor zijn alle afdelingen samengevoegd, zodat er snel en kort tussen de verschillende afdelingen geschakeld kan worden en de samenwerking wordt bevorderd. 

Wat wij vragen

  • Mbo werk- en denkniveau
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal i.v.m. de interne communicatie, Duits is een pré
  • Ervaring met geautomatiseerde administratiesystemen

Wat wij bieden

  • Een uitdagende fulltime functie met veel verantwoordelijkheden
  • Een baan binnen een jong, snel groeiend en dynamisch team
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, met doorgroeimogelijkheden
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
  • Ontwikkelmogelijkheden binnen de functie en doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie

Extra informatie

  • Werktijden: ma t/m vrij tussen 08:00 - 18:00 uur

Hoe je solliciteert

Snel. Al binnen een paar minuten is het eenvoudige sollicitatieformulier ingevuld en ontvang je een (automatische) ontvangstbevestiging. Zo weet je zeker dat je sollicitatie aan ons is verstuurd. Binnen 1 werkdag krijg je een reactie van de intercedent bij jou in de buurt.

Alle vacatures

Luba heeft {2} passende vacature(s) voor je

1 10 774

Bekijk al onze vakgebieden

Wij zijn binnen verschillende vakgebieden actief én hebben regelmatig nieuwe vacatures. Kijk bij jouw vakgebied om te zien welke leuke banen er op dit moment openstaan.

Mis geen vacature.
Maak hier een vacature alert aan.