Een zelfstandige functie als financieel administrateur én relatiebeheerder waarin jouw ervaring binnen het vakgebied en jouw leidinggevende capaciteiten en goed van pas komen!

Over de functie

In de functie van financieel administrateur en relatiebeheerder houd je je voor het grootste gedeelte bezig met de administraties van je eigen klantenportefeuille. Je weet langdurige klantrelaties tot stand te brengen door het onderhouden van nauw contact en het op regelmatige basis bezoeken van jouw klanten. Verder ondersteun je de andere medewerkers op kantoor en jouw leidinggevende waar nodig. Jouw taken zijn als volgt: 

  • Opbouwen en onderhouden van de relaties in jouw klantenportefeuille
  • Samenstellen en bespreken van jaarrekeningen
  • Opstellen en doen van fiscale aangiften en alle daarbij behorende randzaken
  • Ondersteunen van collega's bij vraagstukken
  • Ondersteunen van de leidinggevende bij administratieve/aansturende vraagstukken

Over het bedrijf

Dé specialist voor alle financiële vraagstukken en tevens specialist op het gebied van vermogen. Dit financieel adviesbureau verschaft particulieren, ondernemers en vermogende klanten financieel advies, hypotheekadvies, vermogensadvies of advies op het gebied van zakelijk financieren. De organisatie heeft inmiddels een unieke positie in de markt voor onafhankelijk advies voor deze doelgroepen. De missie? Het financieel volledig ontzorgen van klanten en een langdurige relatie tot stand brengen! 

Op het kantoor in Waalre werken 22 medewerkers verdeeld over 3 teams. Als financieel administrateur en relatiebeheerder ben je onderdeel van een team van 12 personen, je rapporteert aan het hoofd administratie en fiscaal advies. Dit team helpt ondernemers met de bedrijfsadministratie en geven fiscaal advies, denk aan het verzorgen van financiële administratie, de loonadministratie, jaarrekeningen en belastingaangiftes. Je komt te werken binnen een informele en professionele werkomgeving waarin je jezelf, afhankelijk van jouw capaciteiten en inzet, volledig kunt ontwikkelen. 

Wat wij vragen

  • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie op een administratiekantoor
  • (Recente) ervaring met het samenstellen van jaarrekeningen en fiscale aangiften
  • (Recente) ervaring met leidinggeven 
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B

Wat wij bieden

  • Een zelfstandige functie binnen een ambitieus en gedreven team binnen een informele en professionele werkomgeving
  • Diverse ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden
  • Een optie tot parttime of fulltime werken; minimaal 32 uur tot 40 uur
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
  • Een mobiel, laptop en auto behoren tot jouw functie
  • Uitzicht op een vast contract
  • Een baan van maandag t/m vrijdag, je werkt van 8:00/8:30 tot 17:00/17:30 uur. Bij parttime zijn de werkdagen in overleg.
  • Wekelijks een compleet verzorgde lunch op vrijdag
  • Eenmaal in dienst bij dit bedrijf? Dan krijg je o.a. korting op verschillende verzekeringen, ben je automatisch verzekerd voor de WIA en voor ongevallen en kom je in aanmerking voor een winstuitkeringsregeling!

Hoe je solliciteert

Snel. Al binnen een paar minuten is het eenvoudige sollicitatieformulier ingevuld en ontvang je een (automatische) ontvangstbevestiging. Zo weet je zeker dat je sollicitatie aan ons is verstuurd. Binnen 1 werkdag krijg je een reactie van de intercedent bij jou in de buurt.

Alle vacatures

Luba heeft {2} passende vacature(s) voor je

1 10 764

Bekijk al onze vakgebieden

Wij zijn binnen verschillende vakgebieden actief én hebben regelmatig nieuwe vacatures. Kijk bij jouw vakgebied om te zien welke leuke banen er op dit moment openstaan.

Mis geen vacature.
Maak hier een vacature alert aan.