Ben je op zoek naar een veelzijdige functie in teamverband bij een Brabants familiebedrijf waar professionaliteit, klantgerichtheid en saamhorigheid centraal staat? Een baan met doorgroeimogelijkheden en een uitgebreid inwerktraject? Lees snel verder!

Over de functie

Als medewerker customer service ben je eerste aanspreekpunt voor klanten. Je ontvangt orders telefonisch of per e-mail en verwerkt deze in het systeem. De afdeling Transport neemt de order vervolgens verder in behandeling. Relatiebeheer, klachtenafhandeling en administratieve werkzaamheden behoren ook tot je takenpakket. Door jouw stressbestendigheid, communicatieve vaardigheden en sterke persoonlijkheid weet je ondanks het drukke telefoonverkeer de diverse orders en vragen van klanten goed en snel af te handelen. Je taken:

  • Aannemen van orders die per telefoon, fax of e-mail binnenkomen (80% van de tijd zit je aan de telefoon)
  • Verwerken van orders in het geautomatiseerde systeem (Navision)
  • Opbouwen van een goede relatie met de klant
  • Beantwoorden van klantvragen
  • Afhandelen van klachten en het oplossen van problemen
  • Administratieve verwerking van informatie en klantgegevens in het systeem

Over het bedrijf

Dit ambitieuze, Brabantse familiebedrijf weet wel raad met (bouw)afval. Hun geschiedenis gaat al ver terug, inmiddels is de derde generatie actief in het bedrijf. Klein begonnen, maar inmiddels telt het bedrijf ruim 300 medewerkers die samenwerken aan een duurzame toekomst. Maatschappelijk verantwoord ondernemen speelt hier een belangrijke rol in, andere kernwaarden zijn professionaliteit en klantgerichtheid. Ze denken actief mee met hun klanten en proberen hun producten, diensten en werkprocessen continu aan te passen op de veranderende markt.

Je wordt onderdeel van de afdeling Verkoop Binnendienst onder leiding van het hoofd verkoop binnendienst. De totale afdeling bestaat uit 13 medewerkers waarvan 8 op in het verkoopteam en 5 in het order entry team.  Je hebt korte lijnen met andere afdelingen zoals transport, logistiek en administratie, maar natuurlijk ook met klanten.

Wat wij vragen

  • Mbo/hbo werk- en denkniveau, maar minimaal een afgeronde mbo opleiding
  • Minimaal 1 jaar recente ervaring in een vergelijkbare functie, bijv. op een order entry afdeling, een planafdeling of een commerciële afdeling
  • Goede kennis van MS Office, kennis van Navision/ERP is een pre
  • Je bent beschikbaar voor 32 of 40 uur per week

Wat wij bieden

  • Een afwisselende en zelfstandige functie
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de afdeling of naar een andere afdeling
  • Een uitgebreid inwerktraject, inclusief meekijken op andere afdelingen 
  • Uitzicht op een vaste baan
  • Een baan in dagdienst: je werkt maandag t/m vrijdag tussen 07:00 en 18:00 uur
  • Een marktconform salaris tussen €1.900 en €2.600,-  (o.b.v. 40 uur) 
  • Goede secundaire voorwaarden
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
  • Eenmaal in dienst zijn er de volgende extra's:
    • Een premievrij pensioen
    • Gratis fysiotherapie en korting op een sportabonnement
    • Extra beloningen in de vorm van een spaarprogramma

Hoe je solliciteert

Snel. Al binnen een paar minuten is het eenvoudige sollicitatieformulier ingevuld en ontvang je een (automatische) ontvangstbevestiging. Zo weet je zeker dat je sollicitatie aan ons is verstuurd. Binnen 1 werkdag krijg je een reactie van de intercedent bij jou in de buurt.

Alle vacatures

Luba heeft {2} passende vacature(s) voor je

1 10 802

Bekijk al onze vakgebieden

Wij zijn binnen verschillende vakgebieden actief én hebben regelmatig nieuwe vacatures. Kijk bij jouw vakgebied om te zien welke leuke banen er op dit moment openstaan.

Mis geen vacature.
Maak hier een vacature alert aan.